Bookcrossing Nausica

L’escola Nausica, des del bell mig de la ciutat, al carrer muntaner 309 de Barcelona, es vol afegir un cop més a una iniciativa altruista i plena de màgia. Es tracta de posar en actiu un moviment que va crear un bonic mes d’abril de fa vint anys en Ron Hornbaker. S’anomena Bookcrossing i fa referència a l’intercanvi de llibres a peu de carrer.

Durant la setmana de Sant Jordi hem iniciat aquesta sàvia activitat posant una petita paradeta de fusta construïda amb les nostres pròpies mans a la porta de l’escola per posar, a l’abast de tothom que s’hi vulgui afegir, l’intercanvi de llibres.

Nosaltres ens comprometem a triar llibres d’aquells que han estat sincers, reveladors i còmplices per cadascun de nosaltres. L’amic que per un temps t’acompanya fent-te sentir l’aventura personal i intransferible com si fos teva. Tot això ho fem esperant que vosaltres, els qui hi passeu: nenes i nens, mares i pares, àvies i avis, veïns del barri i tothom qui ho desitgi, pugueu portar els vostres llibres, podent donar sortida a les històries que més us hagin copsat, impressionat, enamorat o despertat aquell “eureka” al llegir-les. Com a escola, ens dediquem a educar als nostres infants des de la certesa que llegir és aprendre de la nostra pròpia vida i amb aquest convenciment seguim treballant des de ja fa 80 anys perquè aquesta flama mai s’apagui.

LLEGIR ENS FA LLIURES, NO HI RENUNCIÏS I LLENÇA’T AL MOVIMENT BOOKCROSSING QUE ET PROPOSEM, DIADA DE SANT JORDI, DES DE L’ESCOLA NAUSICA!