Activitats extraescolars

L’oferta educativa extraescolar que l’Escola Nausica ofereix és diversa perquè els nens i nenes després de l’horari escolar o al migida tinguin un temps de desconnexió. Alhora que segueixen creixent com a persones. A l’escola, oferim un ventall d’activitats que es troben dividides en dos moments del dia. Als migdies proposem 3 tipus d’activitats: Ioga, teatre i robòtica. I a les tardes comptem amb extraescolars de futbol, bàsquet i vòlei.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 2021/22

A causa de la COVID-19, l’AMPA ha organitzat les activitats extraescolars mantenint i assegurant totes les mesures de seguretat sanitàries, d’acord amb el protocol d’actuació de l’escola per assegurar i protegir la salut dels infants.
Durant el migdia en el centre escolar hi ha 2 franges horàries d’extraescolars. La primera franja de la 13:00 a les 13:45 i la segona franja de les 14:00 a les 14:45. En la franja horària de l’hora de dinar hi trobem 6 tipus d’extraescolars diferents: costura, ioga, robòtica, dansa, teatre i escacs. La tarda està dividida en 3 franges: de 17:15 a 18:15, de 18:15 a 19:15 i l’última franja de 18:30 a 19:30. A la tarda, hi trobem 3 tipus d’extraescolars diferents: vòlei, futbol i bàsquet per l’alumnat de Primària.

L’objectiu que té Nausica, escola de concertada de Barcelona, és aconseguir que els alumnes tinguin una formació completa. Primerament, en procés i creixement acadèmic i posteriorment, en el personal.