Apostem per l’INNOVAMAT!!!

Des de sempre, la nostra escola s’esforça en acompanyar els infants en els aprenentatges que propicien la difícil tasca de pensar. En ple S.XXI volem estar preparats i oberts per incorporar metodologies innovadores i fer-nos-les nostres per tal d’ajudar a les nenes i nens   a discriminar, comparar, mesurar, localitzar, aplicar, comptar, calcular, dissenyar, preveure, aproximar, resoldre i comprendre les matemàtiques amb valor significatiu. Tenim molt clar que, en aquest àmbit,  hem de transmetre il·lusió, diversió i sentit real i profund.

És per això que aquest any hem apostat per INNOVAMAT. Es tracta d’una metodologia manipulativa que diu adéu a les avorrides, i sense sentit, matemàtiques tradicionals i ens condueix a una comprensió matemàtica amb sentit estratègic per tal que cadascú trobi la seva lògica i comoditat a l’hora d’establir les bases mentals que ens faran ser competents dins l’escola i sobretot a la vida.

A continuació podreu gaudir d’un vídeo breu, però ben resumit, on coneixereu les noves maneres que utilitzem per resoldre els reptes matemàtics quotidians, que en realitat són els que ens emocionen i motiven i ja podem confirmar que es compleixen les dues accions amb un èxit total. Cada matí demanen INNOVAMAT!