cheap jerseys San Francisco 49ers jerseys
Minnesota Vikings jerseys
Apostem per l'INNOVAMAT!!! - Escola Nausica

Apostem per l’INNOVAMAT!!!

Des de sempre, la nostra escola s’esforça en acompanyar els infants en els aprenentatges que propicien la difícil tasca de pensar. En ple S.XXI volem estar preparats i oberts per incorporar metodologies innovadores i fer-nos-les nostres per tal d’ajudar a les nenes i nens   a discriminar, comparar, mesurar, localitzar, aplicar, comptar, calcular, dissenyar, preveure, aproximar, resoldre i comprendre les matemàtiques amb valor significatiu. Tenim molt clar que, en aquest àmbit,  hem de transmetre il·lusió, diversió i sentit real i profund.

És per això que aquest any hem apostat per INNOVAMAT. Es tracta d’una metodologia manipulativa que diu adéu a les avorrides, i sense sentit, matemàtiques tradicionals i ens condueix a una comprensió matemàtica amb sentit estratègic per tal que cadascú trobi la seva lògica i comoditat a l’hora d’establir les bases mentals que ens faran ser competents dins l’escola i sobretot a la vida.

A continuació podreu gaudir d’un vídeo breu, però ben resumit, on coneixereu les noves maneres que utilitzem per resoldre els reptes matemàtics quotidians, que en realitat són els que ens emocionen i motiven i ja podem confirmar que es compleixen les dues accions amb un èxit total. Cada matí demanen INNOVAMAT!