cheap jerseys San Francisco 49ers jerseys
Minnesota Vikings jerseys
Bon Nadal - Escola Nausica

Bon Nadal

En aquest vídeo es reflexa la il·lusió, l’esforç, el treball des del cor, l’emoció final que contrasta amb la motivació, la constància i el no defallir. El protagonista reflexiona i analitza el que vol aconseguir i pren decisions per assolir-ho. Ningú és perfecte i d’errors sempre n’hi ha però s’analitzen i es solucionen.

A l’escola NAUSICA portem quasi 80 anys amb aquesta filosofia, tenint un objectiu molt clar, inspirar persones. Enlairar a la seva neta per col·locar l’estrella de Nadal a dalt de tot de l’arbre és l’objectiu de l’avi. En el nostre cas la neta són els/les nostres alumnes i l’estrella de Nadal és aconseguir que els infants obtinguin les eines necessàries per adaptar-se a la societat del futur i a il·lusionar-se per tenir l’energia que cal per aconseguir els seus reptes personals a la vida.

Des de l’escola us volem desitjar que passeu un molt bon Nadal i, si per desgràcia falta gent a la taula, en aquests moments tan difícils, busqueu una estrella dintre dels vostres ulls i cerqueu nous reptes, noves il·lusions. Aquest any tant especial el millor regal és que, tots i totes, estem bé i sans i aquest és els nostre màxim desig pel nou any que comença. Una abraçada molt forta.

L’equip de l’Escola Nausica