Permanències

A Escola Nausica volem facilitar el màxim possible el dia a dia a les famílies del nostre alumnat. Per aquesta raó, nosaltres comptem amb servei de permanències. El servei de permanències està pensat per ajudar a conciliar l’horari laboral amb el familiar. L’escola és oberta des de les 8h i fins les 18.00h.

Per a aquelles famílies que ho necessitin, l’Escola Nausica ofereix un servei de permanències abans i després de l’horari lectiu:

• Matí: de 8h a 9h
  • Tarda: de 17h a 18.00h

Divendres tarda, pati obert!

Els divendres el pati està obert de 17:00 a 18;00. Resta a disposició dels alumni de la Nausica i dels infants i les seves respectives famílies del centre. D’aquesta manera durant 1 hora fora de l’horari lectiu poden quedar-se a jugar, xerrar, córrer, etc. amb total llibertat en espais segurs.