escola nausica

Escola Nausica

Escola Nausica és un centre educatiu amb 80 anys d’experiència en l’àmbit educatiu. Ubicat al barri de Sant Gervasi de Barcelona.
La tasca formativa que hem desenvolupat amb passió durant tot aquest temps ens ha valgut el reconeixement de veïns, institucions i entitats properes que ens han vinculat fortament amb la manera de viure del barri.
El projecte de Nausica va molt més enllà de les parets del recinte. Des de la fundació existeix el ferm compromís d’estar implicats en les iniciatives del districte i de la ciutat.

L’Escola Nausica es defineix com una escola laica, catalana, coeducadora, innovadora, creativa i oberta a les famílies. La nostra proposta educativa entén la diversitat com un element enriquidor, potencia la interrelació entre les diverses àrees és competencial, i pretén participar en la cerca d’una educació avançada i innovadora. I tot, creient en el desenvolupament integral dels alumnes, en què la preparació acadèmica vagi acompanyada de l’educació humana, amb valors com l’autonomia, la responsabilitat i el respecte.

Itinerari educatiu complet (1 any – 18 anys)

Nausica és una escola concertada d’una sola línia amb una oferta educativa molt completa. Oferint des de l’etapa dels més petits la Llar d’infants fins a sisè de Primària i la continuïtat amb la nostra escola de Secundària, Els Arcs.

A més a més, comptem amb un conveni de col·laboració amb l’Institut Cultural del CIC per al Batxillerat i els Cicles Formatius. D’aquesta manera, l’Escola Nausica ofereix un recorregut acadèmic global amb una plena coherència pedagògica per a la formació íntegra dels alumnes.

D’aquesta forma, garantim que la formació i progrés educatiu i personal de l’alumnat segueixi un camí ferm i amb unes mateixes característiques i valors.