Llar d’infants – P1 i P2

L’Escola Bressol de Nausica és un espai que acull nens i nenes de 0 a 3 anys, aportant als infants experiències educatives que promouen el seu desenvolupament i aprenentatge. Alhora, una primera experiència de socialització fora del marc familiar.
La distribució i l’organització tenen una gran importància en el procés d’aprenentatge dels infants. Els espais de la llar d’infants estan pensats per a generar un entorn físic segur i acollidor que permeti que els infants gaudeixin de l’estada al centre alhora que desenvolupen les seves capacitats afectives, motrius, socials i cognitives. Respectant el procés d’evolució de cada un dels infants, la seva manera de ser i de fer, les necessitats individuals.

Al llarg de tot el curs escolar s’estableix una comunicació fluida entre família i equip educatiu. D’aquesta manera hi ha un feedback continu de les diferents qüestions educatives i personals que incideixen en el creixement dels seus fills i filles. Des de l’escola procurem que cadascun dels infants trobi el seu lloc a l’escola. Per tal d’aconseguir-ho, basem la nostra metodologia i projecte educatiu és vivencial, actiu i global.

“Una escuela debe ser un lugar para todos los niños, no basada en la idea de que todos son iguales, sino que todos son diferentes”.
Loris Malaguzzi

Què cal portar a l’escola per als més petits?
  • Un got de plàstic que es quedarà a l’escola durant tot el curs.
  • Una bossa de roba amb una muda de recanvi, que inclogui roba interior, mitjons, samarreta, pantalons i sabates, tot marcat amb el nom i cognom. Aquesta bossa es quedarà també a l’escola.
  • Una bata blava o vermella pels dies de plàstica, que ha d’anar marcada amb el nom en un lloc visible. Es quedarà a l’escola tota la setmana. La podeu demanar a la web de Mar Màgic, o comprar una igual en un altre lloc.
  • Un paquet de Cebenín, un cotó per netejar les natges que es ven a les farmàcies. Us anirem avisant quan s’haurà de comprar un paquet nou.
Per aquells que es queden a dinar:
  • Cinc pitets cada dilluns
  • Un llençol que us facilitarà l’escola: s’haurà de portar net cada dilluns, i us el tornarem per rentar cada divendres. No cal marcar-lo.
Per aquells que es queden a la tarda:
  • Una bosseta amb el berenar cada dia. Per tema d’espai demanem si us plau que sigui una bosseta en comptes d’una motxilla gran. No cal portar cap esmorzar, ja que a l’escola preparem fruita cada dia per als alumnes de la Llar d’infants.
Per aquells que porten bolquers:
  • Deu bolquers cada dilluns, o quinze si es queden a dinar.

Important

Tot el material que porteu ha d’anar marcat amb el nom del vostre petit o petita. Us recordem que podeu comprar la bata a la web de Mar Màgic, clicant al botó de sota.
Si teniu qualsevol dubte, sempre estem a la vostre disposició.