Vols fer un salt en l’aprenentatge dels teus fills?

Busques escola pel teu fill/a?

Els nens i les nenes de l’Escola Nausica, no paren de fer salts.

Sobretot en l’aprenentatge. Fan un salt en l’expressió oral, en el raonament matemàtic i científic, en l’escriptura, en les arts, en l’adquisició dels idiomes, en la gestió de les emocions i també, clar, en la creativitat, per imaginar solucions i trobar respostes.

Els nostres alumnes es diverteixen aprenent, sols i en equip, els grans amb els petits,  tots plegats, per assolir les competències que els toca quan els toca. En tot el seu recorregut, des de llar d’infants, passant per infantil i primària, i fins a secundària.

És el nostre projecte educatiu, inspirem persones, on els acompanyem en cadascun dels seus salts per tal de preparar-los a afrontar els reptes del futur i menjar-se el món.

T’hi apuntes?

Per conèixer millor la nostra escola i el projecte podeu venir a les PORTES OBERTES que amb molta il·lusió organitzem el proper  dissabte 24 de febrer 2024 a partir de les 11h.

Veniu i els nostres mestres i alumnes us mostraran l’escola i atendran qualsevol consulta que tingueu.

Portes obertes

Què no us va bé venir aquest dia? cap problema, a l’escola  fem VISITES  PERSONALITZADES, només cal trucar o enviar un correu per demanar cita. Millor si és possible en horari  d’escola perquè així veureu el nostre dia a dia. Si us cal les visites es poden fer en anglès.

US  HI  ESPEREM,  TOTES I TOTS SOU BENVINGUTS !!!!

Carrer Muntaner 309-313
08021 BARCELONA