
En aquests temps d’immediatesa que corren a vegades no resulta del tot fàcil tenir un moment d’introspecció en el qual tinguem l’oportunitat de descobrir-nos.
Segurament si t’has de descriure amb tres adjectius, et resultarà difícil trobar-los, i no sempre et serà fàcil dir qualitats positives de un mateix.
Però, això hauria de ser així?
Perquè els infants puguin esdevenir adults saludables és molt important que tinguin oportunitats on puguin parar a pensar:
Que els fa ser qui són.
Que és el que senten
Que és el que realment volen.
L’educació és l’única professió del món que crea altres professions, és per aquest motiu que per a nosaltres té molta importància la descoberta de la identitat d’un mateix.

Precisament per aquest motiu, ens agrada acompanyar als infants en aquesta immersió respecte a la cerca de la pròpia identitat i personalitat.
I les oportunitats pedagògiques són la clau perquè els infants puguin esdevenir els seus interessos, habilitats i necessitats.
Això no impedeix que no es provoquin situacions, les quals suposin un repte on tinguin l’oportunitat de sortir de la zona de confort, però també és important que hi hagi d’altres en les quals tinguin les regnes del seu aprenentatge i se sentin competents en vers com es manifesten al món que els envolta.
Aquesta acció pedagògica exigeix d’un canvi de mirada per part de l’adult, en el qual la sensibilitat i la versatilitat suposen dues eines fonamentals per a poder llegir les situacions i necessitats latents.
Així acompanyarem en sintonia, sense envair, oferint una acció pedagògica personalitzada per a cada persona en funció del moment, la necessitat i les circumstàncies.

