AFA de l’escola

L’AFA és l’associació principal de pares i mares d’alumnes de l’Escola Nausica. És la via de participació de les famílies en la vida del centre.
És una associació sense ànim de lucre que treballa amb estreta col·laboració amb l’equip educatiu del centre. L’objectiu que té la nostre AFA és:

1. Donar suport a tots els pares, mares, tutors, educadors i alumnes del centre amb tot el que fa referència a l’educació de tot l’alumnat.
2. Sensibilitzar, orientae i promoure la participació i col·laboració de les famílies de l’escola.
3.  Ser una via de comunicació per a les iniciatives i suggeriments de les famílies, per a la millora les activitats i serveis de l’escola.
4. Organitzar les activitats extraescolars, la festa de final curs i activitats que prologuen la coneixença entre les famílies.

Activitats extraescolars

L’escola ofereix diverses activitats extraescolars pels alumnes de l’escola fora de l’horari lectiu:

Migdies: Ioga, teatre, escacs, robòtica i dibuix manga.
Tardes: Volei,futbol, costura i ioga.

Gimcana

La gimcana és una festa per a tota la família que s’organitza cada any al mes de maig. La gimcana es fa al Parc de l’Hostal del Fun a Palau-Solità Plegamans de 9:30 a 14 h. Posteriorment, es fa un pícnic per a qui vulgui.

Festa de l’AFA

És la festa de final de curs i està pensada per les famílies i infants. Se celebra un dissabte del mes de juny. Es mostren les obres de teatre de tots els alumnes de l’extraescolar de teatre de P5 fins a 6è.
A les 17:30 h fem un berenar i hi ha molta gresca amb tota la família Nausiquera al pati de l’escola.

Revista Capicua

La Capicua és la revista anual publicada al mes de juny que reflecteix activitats, vivències, petites històries viscoses durant el curs. Es complimenta amb alguna entrevista o mostres creatives de l’alumnat.

afa mONITORS

L’AFA de l’Escola Nausica, és una AFA activa, participativa i involucrada amb l’escola concertada i amb tots els seus alumnes. Ser escola de Barcelona, és ser escola amb iniciativa i la nostra AFA la té. Per aquest motiu, triar Nausica és triar bé, és triar escola innovadora i creativa.

Per tenir més informació de l’AFA i obtenir tota la documentació:

Feu clic aquí