Escola Bressol

La Llar d’infants de l’Escola, al barri de Sant Gervasi és un espai que acull nens i nenes de 0 a 3 anys. Com Escola Bressol, aportem als infants experiències educatives que promouen el seu desenvolupament i aprenentatge. Alhora, una primera experiència de socialització fora del marc familiar.
La distribució i l’organització de la Llar d’Infants  tenen una gran importància en el procés d’aprenentatge dels infants. Els espais de la llar d’infants de Barcelona estan pensats per a generar un entorn físic segur i acollidor que permeti que els infants desenvolupin les seves capacitats afectives, motrius, socials i cognitives. Respectant el procés d’evolució de cada un dels infants, la seva manera de ser i de fer, les necessitats individuals.

Al llarg de tot el curs escolar s’estableix una comunicació fluida entre família i equip educatiu. D’aquesta manera hi ha un feedback continu de les diferents qüestions educatives i personals que incideixen en el creixement dels seus fills i filles. Des de l’escola procurem que cadascun dels infants trobi el seu lloc a l’escola. Per tal d’aconseguir-ho, basem la nostra metodologia i projecte educatiu en les necessitats dels infants.

“Una escola ha de ser un lloc per a tots els infants, no basada en la idea de que tots són iguals, sino que tots són diferents”.
Loris Malaguzzi