Escola activa a Sant Gervasi

Escola activa al barri de Sant Gervasi

A l’Escola Nausica, ens agrada ser part activa del barri de Sant Gervasi. Ens agrada gaudir-lo en el dia a dia. D’aquesta forma aconseguim que els nens i nenes coneguin i es famirialitzin amb el seu entorn. A més a més, ser part activa del barri, afavoreix a que els infants aprenguin a ser independents i responsables en un entorn segur. Per aquest motiu, hi fem diverses activitats més enllà del recinte del centre. Per exemple:

• Classes de piscina. Les classes de piscina es duen a terme a les Piscines Santaló. El trajecte el fem a peu donat que només està a cinc minuts des de l’escola. Aquest fet, és positiu pels infants donats que a part de conèixer el barri i l’entorn del centre, comencen a ser conscients del món exterior i de com s’ha d’actuar.

• Zones verdes Sant Gervasi. A Nausica aprofitem les zones verdes del nostre districte. Una d elez zones que més visitem és el Parc Moragas, situat a dues illes de l’escola. És un dels espais d’esbarjo habitual per als infants més grans. A vegades ens desplacem al Turó Park un lloc acollidor ric en espècies i en exemplars arboris que ens serveixen per apropar-nos i conèixer de manera més directa el medi ambient. El Parc de Monterols, també és una de les zones verdes més recurrents per l’escola. Els nens i nenes poden esplaiar-se i gaudir al màxim dels racons amb vegetació molt frondosa.

• Mercat de Galvany. Lloc habitual on anem amb els alumnes per realitzar diferents activitats durant el curs escolar. Al Mercat de Galvany s’hi comercialitzen tota mena d’aliments. Aliments de Km0, de bona qualitat i ecològics amb una atenció personalitzada per part dels botiguers. Gràcies a les activitats que realitzem en aquest entorn, els infants es familiaritzen amb accions quotidianes com és fer la compra, coneixen els productes, aprenen a relacionar-se amb persones externes, etc.

• Casa Sagnier. Casa Sagnier es el lugar municipal juvenil de referencia del distrito de Sarriá-Sant Gervasi donde se organizan exposiciones y talleres varios. Con todo, Sant Gervasi – Galvany desde siempre ha sido el barrio de la Escola Nausica; el lugar donde nació, en un pequeño edificio de la calle Tavern, y en el lugar donde continúa hoy en día llevando a cabo su actividad.
Nausica