Escola Nausica

Escola Nausica és un centre educatiu concertat amb més de 80 anys d’experiència en l’àmbit educatiu. Escola Nausica és una escola a Barcelona. Ubicada al barri de Sant Gervasi.
Gràcies a la trajectòria educativa i al nostre projecte educatiu, hem aconseguit el reconeixement de veïns, institucions i entitats properes. Al 2012 vam rebre la Medalla d’Honor de Barcelona.
El projecte de Nausica va molt més enllà de les parets de l’escola. Des dels seus inicis existeix el ferm compromís d’estar implicats en iniciatives del barri, del districte i de la ciutat de Barcelona.

L’ Escola Nausica es defineix com una escola concertada, familiar, creativa, amb diversitat de metododologies, etc. on eduquem en valors i ens comuniquem en català, castellà i anglès.
La nostra proposta educativa entén la diversitat com un element enriquidor, potencia la globalitat dels aprenenetatges treballant amb ambients, projectes, espais motivadors on els contes, les històries, el joc, etc. formen part del dia a dia de l’escola respectant els diferents ritmes de l’alumnat.

L’ equip educatiu de l’escola acompanya i guia en aquest desenvolupament integral de les nenes i els nens i la preparació acadèmica va de la mà de l’educació humana, amb valors com el respecte, l’autonomia, la responsabilitat i l’esperit crític.

Itinerari educatiu complet (1 any – 18 anys)

Nausica és una escola situada a la ciutat de Barcelona. Compte amb una oferta educativa completa. Oferint l’itinerari íntegre des de l’etapa dels més petits, la Llar d’infants fins a 4 d’ESO, a la nostra escola de Secundària, Els Arcs.
Posteriorment, teniu la posibilitat de realitzar el Batxillerat o cicles formatius a l’Institut Cultural del CIC. Els resultats de les PAU de l’alumnat, any rere any, són excel·lents.

L’ Escola Nausica us ofereix un recorregut acadèmic global. Amb plena coherència pedagògica assegurant-se de formar íntegrament als alumnes de totes les edats.

català

Triar Nausica és una bona opció!