Escola Nausica

Escola Nausica és un centre educatiu concertat amb 80 anys d’experiència en l’àmbit educatiu. Escola Nausica és una escola a Barcelona ubicada al barri de Sant Gervasi.
Gràcies a la passió del projecte educatiu de l’Escola ens ha valgut el reconeixement de veïns, institucions i entitats properes. Això ens ha vinculat fortament amb la manera de viure del barri.
El projecte de Nausica va molt més enllà de les parets del recinte. Des de la fundació existeix el ferm compromís d’estar implicats en iniciatives del districte i de la ciutat de Barcelona.

L’Escola Nausica es defineix com una escola concertada, laica, catalana, coeducadora, innovadora, creativa i oberta a les famílies. La nostra proposta educativa entén la diversitat com un element enriquidor. Potencia la interrelació entre les diverses àrees i pretén participar en la cerca d’una educació avançada i innovadora.
I tot, creient en el desenvolupament integral dels alumnes, la preparació acadèmica va acompanyada de l’educació humana, amb valors com l’autonomia, la responsabilitat i el respecte.

Itinerari educatiu complet (1 any – 18 anys)

Nausica és una escola situada a la ciutat de Barcelona. Compte amb una oferta educativa molt completa. Oferint l’itinerari íntegre des de l’etapa dels més petits, la Llar d’infants, fins a sisè de Primària. Amb la possibilitat de continuar en la nostra escola de Secundària, Els Arcs.

A més a més, comptem amb un conveni de col·laboració amb l’Institut Cultural del CIC. Per un cop acabat la educació obligatòria, poder cursar Batxillerat o Cicles Formatius.
D’aquesta manera, l’Escola Nausica ofereix un recorregut acadèmic global amb una plena coherència pedagògica. Assegurant-se de formar íntegrament als alumnes de totes les edats.

D’aquesta forma, garantim que la formació i el progrés educatiu, tant en l’àmbit escolar com personal de l’alumnat segueixi un camí ferm. Amb unes mateixes característiques i valors semblants als de l’escola.