Escola innovadora

Escola Nausica és escola innovadora. L’aprenentatge es basa en l’alumne i no en el professor, ja que l’alumne és el centre. Les classes giren al voltant de les inquietuds dels alumnes. Amb la nostra innovació educativa ens distanciem del model “talla única per a tothom” tal i com costa en el nostre projecte pedagògic, de fer classes per al nivell mitjà i les fem classes per a tots els nivells. Respectant els diferents nivells d’aprenentatge que hi ha aprofitant els coneixements de tots els nostres alumnes.

A Nausica tenim un aprenentatge aplicat a la vida real. D’aquesta forma els alumnes són capaços d’entendre com es fa i perquè es fa. De la mateixa manera, per avaluar aquest tipus d’educació, és necessari portar a terme una avaluació continuada. On es pugui proporcionar un feedback continu entre professor-alumne existint una retroalimentació positiva que ajudi a progressar.

L’educació emocional forma part en el projecte d’escola innovadora de Nausica. Les emocions s’han d’incloure dins el dia a dia escolar. Són l’inici de l’aprenentatge. Adquirir nous coneixements et fa sentir, et fa aprendre i en aquest moment, és quan sents que creixes, que evoluciones.

innovadora

Com a col·legi innovador no ens podem quedar enrere als canvis continus que pateix la societat per això ens definim com una escola innovadora, oberta al canvi i en creixement permanent.
Entenent la innovació com un procés de millora que assegura. On cada alumne desenvolupa al màxim les seves capacitats, assoleix els aprenentatges necessaris i obté tots els coneixements possibles.