Per què triar Nausica?

L’Escola Nausica és una de les millors escoles concertades de Barcelona amb valors i característiques pròpies. Amb una manera especial i diferent d’entendre l’educació i la persona amb una amplia oferta educativa. A la Nausica tots tenim un nom, ens coneixem i ens respectem, tots i totes formem part de la nostra comunitat educativa.

Escola amb història.
Els 80 anys de l’escola ens avalen.

Inspirem persones.
Incorpora noves metodologies.

Projecte pedagògic.
Incorpora tots els aspectes per a una educació integral.

Escola amb serveis.
Serveis complets i integrats per atendre a la diversitat de les nostres famílies.

Escola de barri.
Integrada a l’entorn i participativa amb els veïns.

Una elecció excel·lent si busques una de les millors escoles de Barcelona

Escola Nausica és una petita gran escola que ajudarà als infants i adolescents a sentir-se com a casa alhora que es formen en l’àmbit educatiu i personal. Sent una de les millors escoles per formar un bon perfil competencial de sortida.

Si tries l’escola Nausica, trobaràs molt més que una escola!

• on l’infant és el protagonista del seu propi aprenentatge.
  • plurilingüe, on es treballa perquè l’alumnat sigui competent en les 3 llengües de l’escola: català, castellà i anglès. Així com en els àmbits científic, digital, artístic, creatiu i emocional.
  • amb un equip humà compromès i implicat amb el projecte pedagògic que considera fonamental el feedback continu amb les famílies i la seva col·laboració, tots estem al mateix vaixell.
  • innovadora.
  • en constant anàlisi de la pràctica educativa per acompanyar a tot l’alumnat, tenint en compte les seves capacitats i necessitats.
  • amb gran tradició pedagògica, oberta al barri i a les famílies.
  • que garanteix una bona preparació humana i acadèmica fins els 18 anys.
  • amb serveis complementaris d’alta qualitat: cuina pròpia cassolana, permanències, deparament psicopedagògic, etc.
  • que ofereix una amplia oferta d’activitats extraescolars de migdia i tarda.
  • de qualitat i confiança.
  • creativa, ja que dóna cabuda a la imaginació en la capacitat d’expressió i als somnis de tots els nostres infants.
  • d’una línia, on es crea una petita gran família.