Clickedu

A l’Escola Nausica utilitzem el Clickedu com a plataforma digital escolar. Clickedu es el núvol que utilitzem per a la gestió acadèmica, administrativa i econòmica. És una plataforma d’entorn privat i segur que facilita la comunicació amb les famílies.
Aquesta plataforma és l’eina perfecta per a la gestió del col·legi, l’avaluació i l’acompanyament dels alumnes. Un entorn únic subjecte a constant evolució per a facilitar-vos el dia a dia rebent al moment, les notificacions al telèfon mòbil o ordinador.

Clickedu és una caixa d’eines pels docents i una tranquil·litat per les famílies: gestió econòmica, documentació, missatgeria, control d’assistència, entrevistes i tutories, notícies, etc. D’alguna manera, forma part de la conciliació familiar horària.
Les eines tecnològiques faciliten a Nausica una bona planificació i ens permet una millor gestió de tots els agents que intervenen en la comunitat educativa complementant la comunicació personal tant característica de la nostra escola.

A més a més, Clickedu facilita el treball del docent i de l’equip d’administració en el context de nova normalitat, no sols gràcies a la utilització de les
funcionalitats habituals, sinó també amb les eines específiques que hem desenvolupat en temps de COVID-19.

En definitiva, Escola Nausica és col·legi familiar, pròxim, flexible i Clickedu és sinònim d’acompanyament. La missió és ajudar-vos a portar la qualitat educativa dels vostres fills al més alt nivell.