Creativitat escolar

Ser escola creativa té com a missió fomentar la creativitat i el desenvolupament del talent dels alumnes de totes les etapes. Des de la llar d’infants fins a la secundària. L’Escola Nausica permet als alumnes desenvolupar les seves pròpies habilitats. D’aquesta manera, ells són el centre del seu aprenentatge i alhora es preparen pel canvi i les noves idees que poden sorgir tant en el món que els envolta com en ells mateixos.

“La creativitat és la intel·ligència divertint-se”

Albert Einstein

Encuriosir, estimular la imaginació, tenir la inquietud, entendre les causes del problema, aprendre a enfrontar-se als reptes diaris, etc. Per fomentar la creativitat en les classes entre els nens i nenes, és necessari crear un ambient adequat on realment estiguin motivats. Treballant en totes les àrees possibles perquè cada estudiant trobi el punt en què se senti més còmode. I així, aprofitar i explotar en el col·legi el talent de forma personalitzada. Tenint cadascun l’oportunitat de reforçar les seves fortaleses creatives i de sensibilitat.