CURSA 80è ANIVERSARI ESCOLA NAUSICA

Ens omple d’alegria poder convidar-vos al proper gran esdeveniment que tenim a punt per tal de continuar celebrant els 80 anys de la Nausica.

Es tracta de la Cursa de l’Escola Nausica 2022 que tindrà lloc el proper diumenge 29 de maig del 2022 a partir de les 10:00 del matí.

Ja ho tenim tot preparat per a gaudir d’una jornada especial en família fent esport!

Com que no es tracta, aquesta vegada, de rendir esportivament a un nivell alt, sinó de sumar-se a l’esdeveniment independentment de l’estat de forma, hem organitzat la cursa en base a unes distàncies assequibles per a tothom.

Al reglament adjunt teniu tota la informació que necessiteu per venir a córrer a la Cursa!

Recordeu que és una cursa oberta a tothom. Per tant, si teniu familiars, amics, coneguts, etc. que tinguin ganes de participar, podeu també convidar-los a venir!

Per inscriure’s a la cursa feu servir  AQUEST ENLLAÇ . El darrer moment per inscriure’s és el dijous 26 de maig.Inscripcions online a la cursa

Per a aquells que us quedeu amb gana recordeu que, en acabar la cursa, el pati de l’escola restarà obert per a qui vulgui participar en el “pongo” (porteu menjar i begudes per compartir) que hi ha organitzat.

Us esperem!

Després de la CURSA, de 14h a 17h, proposem seguir la festa amb un PONGO. Saps què és un Pongo? Doncs és un “yo pongo”, tu poses, ell posa… Porta la teva truita de patates o una amanida de pasta o uns pastissos i una ampolleta de vi o refresc… i COMPARTIM! No cal que porteu plats, gots o forquilles… ni taules ni cadires… Entre tots fem un GRAN DINAR al pati de l’escola, l’ocasió s’ho mereix.

L’Equip Nausica