La lectura una eina poderosa per l’aprenentatge

A l’escola Nausica, la lectura ocupa un lloc privilegiat en la formació dels nostres alumnes. Valorem la lectura com una part fonamental del seu desenvolupament i considerem que és una eina poderosa per a l’aprenentatge i l’enriquiment personal.

Lectura

Dediquem una estona cada dia a la lectura, ja sigui a través de llibres, contes o altres materials literaris. Aquesta pràctica diària permet als nostres estudiants submergir-se en un món ple d’aventures, coneixements i emocions. A més a més fomentem la llibertat de tria de lectures perquè puguin explorar els seus propis interessos i desenvolupar les seves preferències literàries.

Lectura

La lectura té múltiples beneficis per als nostres alumnes.

En primer lloc millora la comprensió lectora i la capacitat per interpretar i analitzar els textos. Augmenta el vocabulari i millora l’ expressió escrita, donant-los eines per comunicar-se de manera efectiva. També desperta la seva imaginació i creativitat, estimulant la seva capacitat d’inventar, crear i somiar.

Lectura

A l’escola Nausica, l’entenem com una oportunitat per viatjar a altres mons, conèixer diferents cultures i ampliar els horitzons dels nostres infants. És una finestra oberta al coneixement i una manera de connectar-se amb el món que les/els envolta.

Sabem que no només és una activitat escolar, sinó que és una pràctica que ha de perdurar més enllà de l’aula. Per això, animem a les famílies i tutors a fomentar la lectura a casa, proporcionant llibres adequats per a l’edat del nen i compartint moments de lectura en família.

Lectura

En resum, a l’escola Nausica considerem la lectura com una part essencial de la formació dels nostres alumnes. Treballem per despertar el seu amor i proporcionar-los les eines necessàries per convertir-se en lectors crítics, reflexius i apassionats.

Estem convençuts que és una inversió en el seu futur, ja que els acompanyarà al llarg de tota la vida i els obrirà les portes a infinites possibilitats.

Llegir és descobrir, aprendre i créixer. A l’escola Nausica, celebrem la lectura com un tresor que ens enriqueix i ens transforma.

Per viatjar lluny, la millor nau és un llibre!!!!