Resultats competències bàsiques

Cada curs, el Departament d’Educació organitza una avaluació externa (Competències Bàsiques) en diferents cursos de l’escolaritat obligatòria.

Aquestes proves tenen com a finalitat mostrar el nivell acadèmic de l’alumnat i que els centres puguin implementar mesures per la millora.

La valoració de les competències bàsiques a 6è d’EP i a 4rt d’ESO estan a disposició de les famílies, però els centres no poden publicar els seus resultats.

Si esteu interessats a consultar els nostres resultats del curs anterior, estan arxivats en la documentació de l’escola que podeu sol·licitar a direcció.

Aquí, compartim i publiquem els resultats de les competències bàsiques de 6è d’EP i de 4t d’ESO de les escoles de l’AEC (Associació d’Escoles Catalanes), de la qual formem part.

Com podeu observar els resultats són molt bons.

Les qualificacions obtingudes per l’alumnat de l’AEC, estan per sobre dels resultats generals de les escoles de Catalunya en totes les àrees.

Les matèries baremades són les següents: llengües, matemàtiques, ciència i tecnologia, investigació…

Cal destacar, que la nostra escola adscrita, el CIC, on el nostre alumnat continua la seva escolaritat de Batxillerat, és puntera perquè obté resultats especialment rellevants en les proves PAU.

Enhorabona a l’alumnat i als docents que fan possible aquests bons resultats any rere any!

Resultats de les proves esmentades el curs 2023/24

Competències bàsiques