Servei psicopedagògic

L’Escola Nausica ofereix servei pedagògic mantenint una relació directa amb l’EAP (Equip d’Assessorament Psicopedagògic) del Districte de Sarrià-Sant Gervasi. L’Equip d’Assessorament Psicopedagògic de la zona, dóna suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat. D’aquesta forma el centre podrà oferir una atenció especial i personalitzada als alumnes que presenten necessitats educatives especials juntament amb les seves famílies.

Així doncs, cada dimarts al matí assisteix a l’escola la psicopedagoga Júlia Cortina. Mantenint sessions amb els infants que requereixen atenció especial per tal de conèixer les seves necessitats. I així, posteriorment, poder assessorar el professorat per poder establir una bona proposta educativa que s’adapti a aquests nens i nenes.

img2653