Aprenentatge a la carta

Acció pedagògica personalitzada

L’acció pedagògica personalitzada és de vital importància en aquests temps d’immediatesa que corren. A vegades, no resulta del tot fàcil tenir un moment d’introspecció en el qual tinguis l’oportunitat de descobrir-te a tu mateix.

Acció pedagògica personalitzada

Segurament si t’has de descriure amb tres adjectius, et resultarà difícil trobar-los, i no sempre et serà fàcil dir qualitats positives de tu mateix. Però, això hauria de ser així?

Perquè els infants puguin esdevenir adults saludables és molt important que tinguin oportunitats on puguin parar a pensar que els fa ser qui són, que és el que senten i que és el que realment volen.

Acció pedagògica personalitzada

L’educació és l’única professió del món que crea altres professions, és per aquest motiu que per a nosaltres té molta importància la descoberta en vers la identitat d’un mateix i dels altres.

Acció pedagògica personalitzada

Precisament per aquest motiu i per a tot el que suposa, ens agrada respectar-la i poder acompanyar als infants en aquesta immersió respecte a la cerca de la pròpia identitat i personalitat, mitjançant oportunitats pedagògiques en les quals puguin esdevenir els seus interessos, habilitats i necessitats.

Acció pedagògica personalitzada

Això no impedeix que no es provoquin situacions, les quals suposin un repte on tinguin l’oportunitat de sortir de la zona de confort, però també és important que hi hagi d’altres en les quals tinguin les regnes del seu aprenentatge i se sentin competents en vers com es manifesten al món que els envolta.

Canvi de mirada

Aquesta acció pedagògica exigeix d’un canvi de mirada per part de l’adult, en el qual la sensibilitat i la versatilitat suposen dues eines fonamentals per a poder llegir les situacions i necessitats latents per així acompanyar en sintonia, sense envair, oferint una acció pedagògica personalitzada per a cada persona en funció del moment, la necessitat i les circumstàncies i potenciar al màxim lestil propi d’aprenentatge de l’alumnat.