Dia Mundial de l’Activitat Física

Dia Mundial de l'Activitat Física

En el marc de la celebració del  XIII Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF) vam organitzar a l’escola els dies 5 i 6 d’abril “els dos dies de patinet”, on tots els infants del centre van gaudir de múltiples activitats on el patinet era el protagonista.

Dia del patinet

L’objectiu del Dia Mundial de l’Activitat Física és promoure l’activitat física com a eina de salut i benestar, i estendre els efectes beneficiosos d’aquesta pràctica per a la prevenció de les malalties relacionades amb el sedentarisme, un dels principals factors de risc de morbiditat i mortalitat als països occidentals.

L’escola sempre partiparà en iniciatives d’aquest estil i el nostre projecte escolar té present i inspira als nostres infants en portar una vida saludable

Visca l’activitat física i l’esport!!!