Biatló escolar/Laser Run 2021

Uns 1.900 nois i noies de 6è de primària provinents de 49 escoles de Barcelona, han participat al 23è Biatló Escolar de Barcelona, i l’escola Nausica no podia faltar a aquesta tradicional competició esportiva escolar on es realitzen dues disciplines esportives diferents: nedar i córrer.

Enguany la prova s’ha adapta al covid-19 per tal de garantir la seguretat de tots i totes competint cada grup bombolla de manera individual.

Esforç, il·lusió, nervis, etc… mil emocions barrejades en un dia marcat en el calendari per l’alumnat de 6è. Un grapat de classes  prèvies, on les activitats i els jocs aeròbics eren les estrelles de les sessions i la base preparatòria per aquesta competició, però el que realment buscàvem, era conèixer una modalitat esportiva totalment nova,  gaudir de l’esport junts i valorar l’esforç personal assumint el repte d’acabar una biatló amb 50 metres de natació i 1500m de cursa a peu. No cal esperar els resultats finals per felicitar a tots els nostres alumnes per l’esforç i el bon ambient col·lectiu que com sempre han demostrat.

Recordem a les famílies que si entreu al Clickedu podeu descarregar totes les imatges de la visita