Busques escola…

Escola Nausica és un centre educatiu situat al barri de Sant Gervasi. Escola Nausica és el lloc idoni perquè els teus fills creixin i es formin en l’àmbit educatiu i personal. Un centre escolar familiar i d’una sola línia. Amb una educació plurilingüe i vivencial els nens i nenes, es coneixen i aprenen a fer front al dia a dia, dins i fora del recinte escolar. Amb metodologies educatives diverses els infants estan acompanyats per un equip educatiu professional que treballa cooperativament i seguint el projecte educatiu i pedagògic del centre.

En conclusió, Nausica és una escola concertadaplurilingüe, innovadoracreativa. Col·legi d’una línia des de llar d’infants fins a secundària, a Barcelona. Amb un equip docent consolidat en el projecte educatiu i en el projecte pedagògic.