Educació Infantil

L’objectiu principal que té l’escola concertada Nausica en l’etapa d’educació infantil és que els nens i nenes siguin els protagonistes del seu progrés i aprenentatge des del primer moment que arriben a l’escola.
El segon cicle d’educació infantil, va dels 3 als 6 anys. En aquesta etapa es vol contribuir al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu dels alumnes. En un clima i entorn de confiança, acollidor i amb unes condicions favorables pel seu desenvolupament.

Què volem que aprenguin els alumnes d’Educació Infantil a Escola Nausica?

En els nens i nenes d’aquestes edats es comença a treballar en les bases que els ajudaran al llarg de la seva vida tan personal i escolar. Per aquesta raó, són molt importat les metodologies i eines d’aprenentatge que s’utilitzen en aquesta etapa de l’educació.

“Todos los aprendizajes más importantes de la vida se hacen jugando en la primera etapa de la vida.”
Franceso Tonucci

A Escola Nausica de Barcelona utilitzem diferents metodologies de treball amb una visió global per ajudar a l’alumnat a evolucionar durant els primers anys en la seva etapa escolar. Així doncs, les metodologies utilitzades en l’educació infantil van orientades per treballar i potenciar diferents àmbits tant personals com educatius adaptades a les seves necessitats alhora que innovadores.
Plantegem i organitzem espais tant interiors com exteriors a l’escola i unifiquem diversos contextos que estan en relació. I així, poder oferir una diversitat de propostes, qualitat d’estímuls i oportunitats d’progressar.

Metodologies de l’aprenentatge: