Escola activa a Sant Gervasi

Escola activa al barri de Sant Gervasi

A l’Escola Nausica, ens agrada ser part activa del barri de Sant Gervasi. Ens agrada gaudir-lo en el dia a dia. D’aquesta forma aconseguim que els nens i nenes coneguin i es famirialitzin amb el seu entorn. A més a més, ser part activa del barri, afavoreix a que els infants aprenguin a ser independents i responsables en un entorn segur.

Activitats més enllà del recinte del centre. Per exemple:
  • Espai Tavern. Un espai interior i exterior de joc on els infants en edat d’Educació Infantil i Cicle Inicial desenvolupen la imaginació, la creativitat i l’aprenentatge.
  • Classes de piscina. Les classes de piscina es duen a terme a les Piscines Santaló. El trajecte el fem a peu donat que només està a cinc minuts des de l’escola. Aquest fet, és positiu pels infants donats que a part de conèixer el barri i l’entorn del centre, comencen a ser conscients del món exterior i de com s’ha d’actuar.
  • Zones verdes Sant Gervasi. A Nausica aprofitem les zones verdes del nostre districte. Una de les zones que més visitem és el Parc Moragas, situat a dues illes de l’escola. Per aquesta raó, és un dels espais d’esbarjo habitual pels infants més grans. A vegades ens desplacem al Turó Park un lloc acollidor ric en espècies i en exemplars arboris que ens serveixen per apropar-nos i conèixer de manera més directa el medi ambient. El Parc de Monterols. Els nens i nenes poden esplaiar-se i gaudir al màxim dels racons.
  • Mercat de Galvany. Lloc habitual on anem amb els alumnes per realitzar diferents activitats durant el curs escolar. Al Mercat de Galvany s’hi comercialitzen tota mena d’aliments. Aliments de Km0, de bona qualitat i ecològics amb una atenció personalitzada per part dels botiguers. Gràcies a les activitats que realitzem en aquest entorn, els infants es familiaritzen amb accions quotidianes com és fer la compra, coneixen els productes, aprenen a relacionar-se amb persones externes, etc.
  • Casa Sagnier. Casa Sagnier es l’espai municipal juvenil de referència del distrite de Sarriá-Sant Gervasi on s’organitzen exposicions i diversos tallers.