Escola concertada

Nauisca és una escola concertada on el seu finançament està dividit en dues parts. La primera part és la subvenció per part de l’Estat. Per altra banda, els diners que aporten les famílies dels nens que estudien a l’escola. Aquest finançament mixt permet tenir una major llibertat en la gestió dels recursos econòmics per a oferir una millor educació.

L’educació concertada és el terme mitjà entre l’educació pública i privada. Fet que afavoreix que Nausica sigui una escola oberta a tothom, però amb la possibilitat d’oferir un ensenyament més individualitzat que sigui beneficiós i favorable per poder reforçar les mancances de cadascun dels nostres alumnes i tendre la mà en el procés de creixement i evolució educatiu i personal.

Nausica forma part dels centres educatius concertats situats al districte de Sant Gervasi. Escola Nausica és escola concertada amb diversos serveis