Escola oberta a les famílies

Escola Nausica és escola concertada. Escola a Barcelona al barri de Sant Gervasi. Escola oberta a les famílies.
Des del centre sempre hem apostat per una relació propera amb un feedback directe i continu entre els pares, l’alumnat i l’escola.

A Nausica ens agrada ser una escola oberta a les famílies. Donem molta importància a la participació de les famílies dels nostres alumnes. Cobra especial importància quan es tracta d’oferir un projecte i una educació que respecti i entengui els diferents ritmes i nivells d’aprenentatge que existeix entre els nens i nenes en les classes.
Per això el nostre objectiu és col·laborar i proporcionar suport en la tasca d’educar als nens i nenes en comú. Creant un vincle proper i enriquidor.

Considerem primordial la participació de les famílies a l’escola. És per aquest motiu que establim amb elles una bona relació afectiva basada en el respecte mutu. D’aquesta manera comptem amb diferents formes de col·laboració amb les famílies de l’escola, tant a escala formal amb l’AMPA i Consell Escolar tant en un nivell més informal amb festes, tallers, activitats, etc.
En aquest sentit, família i educadors, a través dels projectes en comú, portem a terme la tasca educativa. Donant la possibilitat de tenir una relació propera, una comunicació continua, etc. amb la finalitat d’aconseguir el millor aprenentatge i preparació de l’alumnat.