80è Aniversari – 80 anys inspirant persones

Ens plau comunicar-vos que l’escola Nausica l’any passat va fer 80 anys. Degut a les restriccions sanitàries i a totes les prevencions aplicades al covit-19 no ho van celebrar com és mereix.

És per això que aquest curs 2021-2022 estem duent a terme diferents accions per tal de regalar-li a la nostra estimada Nausica, escola catalana, laica i de barri des del 1941, una celebració com es mereix.

ACTES

Els murals dels 80 anys

Aquest cop omplirem les parets d’un context de colors, símbols i vida fent un mural plural amb els exalumnes i alumnes, tots junt, de la mà del reconegut artista Ignasi Blanch, que ens oferirà tota la seva experiència muralista fent-nos partícips d’aquest dedicat i exclusiu regal.

D’aquesta manera l’escola lluirà encara més bonica, més alegre i més vital aquesta primavera.

Vuitanta comença a ser una edat digna de ser celebrada i més si els compleix una escola que fidel a als seus principis s’ha sabut anar adaptant als canvis, sense deixar la seva essència familiar, creativa i propera.

La nostra petita NAUSICA és gran!

80 anys