80è Aniversari – 80 anys inspirant persones

L’ Escola Nausica ha fet 80 anys i ho vam celebrar envoltats de totes aquelles persones que han format part de la seva història.
Per aquest motiu, vam organitzar dos actes per celebrar-ho

El dia 29 de setembre al Centre Artesà Tradicionarius

Clica per veure les imatges d’aquell dia

Dissabte 1 d’octubre  amb les portes obertes de l’escola

On vam poder fer un recorregut històric que amagava un munt de records dels quals en formes part.

Clica per veure les imatges d’aquell dia

Els murals dels 80 anys

Aquest cop vam omplir les parets d’un context de colors, símbols i vida fent un mural plural amb els exalumnes i alumnes, tots junt, de la mà del reconegut artista Ignasi Blanch, que ens oferirà tota la seva experiència muralista fent-nos partícips  d’aquest dedicat i exclusiu regal.

D’aquesta manera l’escola lluirà encara més bonica, més alegre i més vital aquesta primavera.

Vuitanta comença a ser una edat digna de ser celebrada i més si els compleix una escola que fidel a als seus principis s’ha sabut anar adaptant als canvis, sense deixar la seva essència familiar, creativa i propera.

La nostra petita NAUSICA és gran!

80 anys