80è Aniversari – 80 anys inspirant persones

L’ Escola Nausica ha fet 80 anys i ho volem celebrar envoltats de totes aquelles persones que han format part de la seva història.
Per aquest motiu, hem organitzat dos actes per celebrar-ho

El dia 29 de setembre al Centre Artesà Tradicionarius de 19:00h a 21:00h.

Gaudirem d’un petit espectacle, uns parlaments, xerrada i un piscolabis.
Reserva’t el dia a través del formulari ja que hi ha un aforament limitat.

Dissabte 1 d’octubre tens les portes obertes de l’escola de 18:00h a 21:00h.

On podràs fer un recorregut històric que amaga un munt de records dels quals en formes part.

Programa dels actesClica

A continuació us facilitem el link per accedir al formulari d’inscripció dels dos actes que organitzem i que pots compartir amb qui creguis que li faci il·lusió venir:

Us esperem!!!

Moltes gràcies

Els murals dels 80 anys

Aquest cop vam omplir les parets d’un context de colors, símbols i vida fent un mural plural amb els exalumnes i alumnes, tots junt, de la mà del reconegut artista Ignasi Blanch, que ens oferirà tota la seva experiència muralista fent-nos partícips d’aquest dedicat i exclusiu regal.

D’aquesta manera l’escola lluirà encara més bonica, més alegre i més vital aquesta primavera.

Vuitanta comença a ser una edat digna de ser celebrada i més si els compleix una escola que fidel a als seus principis s’ha sabut anar adaptant als canvis, sense deixar la seva essència familiar, creativa i propera.

La nostra petita NAUSICA és gran!

80 anys