Horari escolar

L’horari escolar general diari que segueix l’Escola Nausica és de 9 a 17 h. Aquest horari es veurà modificat en el cas que l’infant faci permanències i/o activitats extraescolars.
Per tant, l’hora d’entrada dels alumnes d’Educació Infantil i Educació Primària és a les 9 h, mentre que per als alumnes de la Llar d’Infants és entre les 9 i les 10 h. En aquest sentit, es prega als pares i mares que avisin telefònicament a l’escola en cas que l’assistència dels seus fills no sigui abans de les 10 h.

Per a aquelles famílies que recullin els seus fills per anar a dinar a casa, l’aturada lectiva al migdia per als infants d’Educació Infantil és de 12:50 a 15 h i per als alumnes d’Educació Primària és de 13 a 15 h.