JUGUES? VINE A NAUSICA!

jugues
JUGUES? VINE A NAUSICA!

Breu resum de l’ activitat:

Jornada gratuïta de jocs per a infants de 2 a 12 anys acompanyats de les seves famílies. Jugues?

Hi haurà diferents espais de joc per a infants amb el guiatge i assessorament dels mestres de l’escola:

– de 2 a 4 anys: joc simbòlic, jocs de taula i de construcció.
de 5 a 12: jocs de construcció i de taula, d’estratègia, cooperatius… de tot una mica i molt divertits!

Fantàstica oportunitat per gaudir junts i conèixer diferents tipus de jocs abans de Nadal i Reis.

Fins i tot els alumnes de 5è i 6è portaran algun joc dissenyat per ells/es en base el projecte “Toys from trash”.

Jugues

A l’escola el joc és molt important. Jugar és el tresor més preuat que tenim a la infància.

Dir “juguem?” és convidar a desenvolupar-se, aprendre i créixer.

La intenció de la nostra tasca educativa és la voluntat d’acompanyar-vos mitjançant el joc per tal omplir-la de sentit.

Us volem transmetre que els grans aprenentatges és fan jugant i és jugant que comprenem, experimentem i vivim el món.

Imatges de la 1a Edició

Imatges de la 2a Edició

Si voleu més informació de l’esdeveniment estarem encantats de facilitar-ho.

US ESPEREM!!!