La família Nausica

L’escola és propera i familiar, sempre comptem amb tu!

A la nostra escola ens agrada celebrar. Ens agrada molt. És un moment en el qual tota la família Nausica es troba i participa.

I no només infants, mestres i personal de l’escola…, pares, mares, tiets, tietes, avis, àvies…, tothom és benvingut, obrim les portes a qui vulgui passar.

Passen els dies i sense adonar-nos ens plantem al mes d’abril. S’apropa un dia especialment rellevant, s’apropa una celebració de les que ens agraden: Sant Jordi.

La comissió de Sant Jordi s’afanya a decorar l’escola, alumnes de tots els cursos participen amb les seves aportacions i les famílies omplen l’escola de roses, dracs i roses que han fet a casa.

Sant Jordi

Sant Jordi es respira en cada racó de l’escola i els infants gaudeixen veien les creacions que han fet a casa amb les seves famílies i ensenyant-les als seus companys i companyes.

Pares i mares aprofiten per allargar una estoneta el comiat del matí perquè passejar per l’escola és un plaer.

Els alumnes de 1r a 6è de primària es transformen en escriptors i escriptores. Escriuen contes, poesies i històries fantàstiques que inventen en petits grups.

Fan les il·lustracions i enquadernen. Ja ho tenen tot a punt per al gran dia.

sant jordi

Cicle Superior espremen la seva creativitat al 100% i també fan punts de llibre per vendre aquest dia tan assenyalat.

L’AFA s’encarrega de les roses. Contacta amb una família que ja fa anys que els seus fills van plegar, però que continua sentint-se part de la Nausica. Té una floristeria, sembla que no ens hem de preocupar per res, com cada any ens portarà les roses que li hem demanat, probablement les més vermelles del món.

La família Nausica

I ja el tenim aquí. 23 d’abril. Sant Jordi.

Es barregen infants de tots els cursos, des de I5 fins a 6è per explicar i escoltar les històries que han inventat.

Les portes grans del pati petit estan obertes tot el dia. Alumnes de Cicle Superior, representants de l’AFA i mestres fan torns per vendre roses i punts de llibre.

Sant jordi

El matí passa volant. I arriba la tarda. I la llibreria solidària.

El pati gran s’omple de contes i llibres que les famílies han portat de casa. Estan en bon estat i els hi han fet passar una bona estona. Infants i adults passegen pel pati mentre que trien allò que volen. A la sortida una capsa per aportar “la voluntat”. Finalment, la gent va marxant amb roses i llibres.

La família Nausica

I l’esperat dia s’acaba, i ja comencem tots a pensar que falta un dia menys per Sant Jordi.