L’educació obre els ulls

Quina és la clau de l’educació?

Qui la té?

L’Escola Nausica està immersa dins d’una societat. Sovint, quan busquem la resposta d’allò que no ens agrada tendim a justificar-ho tot dient : Això és social!!!

Què vol dir, això és social?

Vol dir què no podem fer-hi res?

Tot al contrari, la clau està en despertar i canviar el món. Veure què podem millorar, què no ens agrada o simplement què no trobem just.

Educació

Els infants són el futur.

Per tant, els  hem d’acompanyar i donar-los les eines, tant des de l’escola com des de casa, perquè avancin segurs de si mateixos i puguin prendre bones decisions.

Parlem de l’esperit crític, el compromís, l’alegria, l’empoderament i també l’empatia, el compartir…. tot el que ajudarà que cada infant trii el seu camí lliurament i es senti orgullós del caire que acabarà seguint la seva vida.

Les eines necessàries per un bon desenvolupament venen donades per l’observació, l’experimentació, els límits, la reflexió, la plasmació, la curiositat, la cura, l’estimació, el reconeixement….i tot el que els i ens enriqueix.

Educació

L’educació és el dret i l’oportunitat que tot infant hauria de tenir. Siguem conscients del privilegi del qual gaudim i demostrem que som mereixedors del que la sort ens ha regalat.

Obrim els ulls, despertem i, fem d’aquest món un lloc millor.

És possible, endavant!!!