Portes Obertes de l’Escola Nausica

L’Escola Nausica té sempre les portes obertes a aquelles persones que ens volen conèixer. És una escola oberta al barri i en forma part activament.

A continuació teniu un video que us dona una visió general de com som.

Si encara teniu ganes de conèixer-nos i saber més de nosaltres…

Visita personalitzada

Podeu fer una visita per l’escola quan els nostres alumnes es troben a l’escola per a veure com és Nausica amb vida. També està la possibilitat de tenir una entrevista amb Anna, la directora del centre, que us explicarà “Què és Nausica?” i respondrà a totes les vostres preguntes. Si estàs interessat en la visita personalitzada: Contacta amb nosaltres.

Jornada de Portas Obertes

Per la jornada de portes obertes, podeu trucar o enviar un e-mail a l’escola. Per les portes obertes del curs 2021-2022, us anirem avisant a mesura que s’apropi el moment.
Les portes obertes sempre seran de la mà d’alumnes i quan l’escola estigui plena de vida. Així, podeu conèixer de primera mà nostra petita gran família!