Sempre comptem amb tu!

A l’escola Nausica família i escola sempre van agafats de la mà. Sempre comptem amb tu!

Sempre comptem amb tu!

Som una escola petita amb les portes sempre obertes per escoltar, parlar i comunicar-nos amb les famílies. La mirada que tenim tots sempre té un objectiu comú, el benestar i la felicitat dels infants.

Família i escola són dos pilars fonamentals el la socialització de l’infant, i les relacions que s’estableixen entre ells són fonamentals per promoure un desenvolupament saludable i harmònic.

Aprenentatge i felicitat també són dos conceptes que sempre van plegats, quan un infant és feliç els aprenentatges sempre són satisfactoris. Per aquest motiu les famílies són part indispensable en el dia a dia de l’escola, sovint són clau per poder dur a terme els projectes d’aula i d’escola, la seva ajuda i implicació dóna un valor afegit.

Escola familiar

Nausica pretén ser una segona casa per a tots els infants perquè com a casa no s’està enlloc i no cal.

A Nausica sempre comptem amb tu!