Projecte pedagògic

L’infant és el centre del projecte pedagògic de l’escola. El protagonista del seu procés d’aprenentatge i creixement personal. Per aquest motiu, al nostre centre escolar es treballa de forma inclusiva i des de la individualitat. Així es desenvolupa l’autonomia personal, la responsabilitat, l’interès per l’aprenentatge i la manera de viure i comprometre’s amb el món.

El projecte pedagògic de la Nausica es basa a desenvolupar les capacitats i competències de l’alumnat. Es treballa amb un ventall de metodologies educatives adaptades mitjançant la creativitat, el treball cooperatiu i l’educació emocional dels infants. Així es contribueix al seu creixement i evolució com a persona, tant de manera individual com social, en un món plural i canviant.

Per resumir el nostre projecte pedagògic hem decidit crear un cub, un políedre regular. Cada cara del cub sense muntar, és una característica que reflecteix l’educació del col·legi. La introducció de totes les actuacions possibiliten el creixement i desenvolupament conscient del nostre alumnat formant el cub.
D’aquesta manera, els infants i adolescents seran responsables del seu propi procés d’aprenentatge i de les seves aptituds. Per poder incidir de manera directa sobre aspectes que els permetin arribar a ser persones competents.

Coneix el cub pedagògic