2n Concurs literari de St.Jordi

Des de l’escola Nausica estem molt feliços d’anunciar-vos que per segon cop consecutiu celebrarem el nostre concurs literari que ens acaba d’arrodonir la festivitat de Sant Jordi.

Aquesta festivitat la celebrem des de sempre amb la tradició de la rosa i el llibre, que acompanya aquest dia tan esperat i tan admirat arreu del món.

Els nostres infants durant les setmanes anteriors al 23 d’abril creen històries, contes, relats i poesies.

La seva creativitat fa que també quedin increïblement il·lustrades per explicar-les entre totes i tots des d’una organització orgànica i generosa on tothom és important  de la mateixa manera que ho són el drac, la princesa i la rosa.

Així, doncs, aquest 2024  a més de la incondicional participació apassionada dels infants, tenim la il·lusió, una altra vegada, d’obrir aquest concurs literari a totes i tots vosaltres que ens esteu seguint, pares, mares, exalumnes i qualsevol persona que tingui ganes de formar part d’aquesta comunitat educativa que és la Nausica.

La proposta del concurs és sobre poesia o narrativa i les bases del concurs són molts senzilles.

BASES:

1- Pot participar qualsevol persona que no sigui alumne actual. Podeu firmar amb pseudònim o bé amb el vostre nom i cognoms. Els alumnes actuals, com ja hem explicat anteriorment, escriuen els seus contes i poesies i fan una activitat específica el dia de Sant Jordi. És per aquest motiu que considerem que els seus treballs queden narrats, llegits o representats.

2- Pot ser una poesia, un conte i un relat en llengua catalana. Presenteu-lo en format pdf mida A4, lletra Arial 12 punts, mínim de 300 paraules i màxim 1.000 paraules.

3- La temàtica és lliure.

DATA LÍMIT D’ENTREGA:

30 d’abril del 2024

ENVIAR-HO A:

escolanausica@escolanausica.cat

Adreça: c/Muntaner 309, 08021 BCN

PREMI:

Els cinc  relats seleccionats pel jurat seran il·lustrats pels mateixos alumnes de l’escola Nausica. Les nenes i nens faran la seva interpretació creativa de la poesia, conte o relat, posant la il·lustració com a companya de la història explicada. Cada relat serà llegit a una de les classes i ho compartirem a xarxes.

A part d’aquesta col·laboració artística també i haurà alguna sorpresa més!

T’ARRISQUES A VIURE AQUESTA AVENTURA CREATIVA AMB ELS EXPERTS MÉS GRANS DELS MÓN, ELS INFANTS DE LA NAUSICA?
US HI ATREVIU?
FEU VOLAR LA IMAGINACIÓ I US SORPRENDRÀ EL RESULTAT FINAL!