Arts i esports, els fan créixer

El pensament creatiu permet que les persones puguem plantejar diferents solucions davant un repte, una situació, un joc, una idea. Són fets amb els quals convivim diàriament.

Les manifestacions plàstiques, de la mateixa manera que l’esport, són essència bàsica de la nostra cultura.

Són una forma d’expressió molt important que creiem que cal treballar des d’edats primerenques i durant tota l’escolaritat d’un infant.

Arts i esports

És fonamental entendre les arts i els esports, com a part del procés d’aprenentatge dels infants i fomentar el seu ús en totes les àrees d’aprenentatge

Arts i esports

Una de les moltes maneres que tenim des de l’escola d’estimular el desenvolupament de les Arts i els esports és des dels ambients d’art i ioga a Educació Infantil.

Esports

En aquests espais, on conviuen infants de diferents edats maduratives, s’ofereixen activitats on els infants puguin expressar de manera lúdica, emocions, pensaments i inclús fantasies mitjançant diferents tipus de manifestacions artístiques o esportives sense sentir-se jutjats.

Arts

El nostre projecte pedagògic fomenta treballar d’aquesta manera. Des de la llibertat d’expressar-se seguint unes normes que emmarquin l’expressió única i personal de cadascú.

D’aquesta manera, l’escola afavoreix el respecte, la comunicació i la confiança de cada infant.