Què succeeix a l’escola?

Un dia qualsevol. Al matí. S’obren les portes de l’escola. Els nostres alumnes, acompanyats de les seves famílies, van entrant i ens saludem:

Bon dia, Buenos días, Good morning, Bonjour, Guten Morgen, доброе утро,  доброго ранку.

Català, castellà, anglès, francès, alemany, rus, ucranià..

Els idiomes ens fan universals

Quina riquesa de llengües i de cultures diferents en un espai tant petit, familiar i acollidor com és l’escola Nausica. Cada dia veiem com interactuen alumnes de diferents edats i diferents procedències, per comunicar-se entre ells, malgrat el desconeixement inicial del català.

Els idiomes ens fan universals

I és que, darrera d’una llengua no hi ha només una forma de comunicació, sino que també hi trobem unes maneres de fer diferents, uns costums, unes tradicions, algunes semblants i d’altres no tant, unes vivències, experiències de vida, unes creences, uns valors…

Els idiomes ens fan universals

Els idiomes t’obren portes, t’ajuden a aconseguir fites, conèixer món, tenir amics per tot arreu, enriquir-te com a persona.

Quin goig poder ser mereixedors i mereixedores d’una joia com aquesta a la nostra escola!

Els idiomes ens fan universals!!!