Escola familiar

A la Nausica, com escola familiar, creiem que és de vital importància que existeixi una relació propera entre: alumnat-família-escola.
En aquest sentit, des de l’escola treballem per establir un vincle diari, positiu i proper de treball conjunt amb les famílies gràcies al feedback en la comunicació diari. Sobre tot, tenir suport mutu entre les famílies i tota la comunitat educativa. Sent un centre escolar familiar, proper, flexible i accessible. D’aquesta manera, afavorim i ajudem als infants en el seu procés, creixement i evolució. Seguint el pla amb la màxima coherència i compromís. On famílies i alumnes es sentin còmodes, confiats i segurs. Com a resultat d’una atenció personalitzada que Nausica considera imprescindible i fonamental per a l’escola.

L’escola familiar Nausica és sempre oberta, on mestres i famílies tenim objectius comuns: aconseguir trobar el benestar i educar als infants en el sentit més ampli de la paraula.