Educació creativa

A Nausica portem a terme una educació creativa que dóna cabuda a la imaginació, a la capacitat d’expressió i als somnis de l’alumnat.
Durant el trajecte per l’escola ajudem als alumnes a que augmentin i treballin la seva originalitat, visió crítica, iniciativa, confiança en si mateixos, etc. Des de la creativitat fomentem i ajudem a afrontar els obstacles i problemes que se’ls van presentant durant el seu camí tant escolar com personal.

Perquè l’alumnat descobreixi la creativitat i interactui, ho fem a partir del nostre projecte pedagògic. Des del projecte fomentem les capacitats de treball i competències dels alumnes de Nausica amb un bon clima basat en la confiança i la companyonia, que propicia la realització del projecte d’escola.

L’educació creativa afavoreix a l’evolució de les seves aptituds. Aconseguint una millor utilització dels recursos individuals propis i grupals dins del procés d’aprenentatge mitjançant el pensament reflexiu i creatiu que hi ha al centre.

L’educació creativa facilita l’experimentació amb diferents àmbits del món actual i ajuda a introduir noves metodologies. Així doncs, tant l’equip docent com l’alumnat, té la possibilitat de treballar des d’altres visions, amb nous mètodes, etc. que poden afavorir al coneixement personal d’infants i professors des de nous hobbies, potenciar punts forts, reforçar debilitats, etc.

D’acord amb les necessitats de cada etapa, introduïm, cultivem i treballem la creativitat amb diferents formats i disciplines. Així doncs, aconseguim que hi hagi un desenvolupament ple del potencial humà creatiu, al llarg del procés de creixement, maduració i aprenentatge que hi ha durant el trajecte que realitzen els alumnes a Escola Nausica.

Nausica és educació creativa. Una escola on alumnes i professors treballen per projectes cooperatius. On estan motivats amb els propòsits i metes compartides. Disposats a prendre riscos i acceptar les diferències i diversitats que s’integren i alhora milloren l’escola.