La creativitat

A l’Escola Nausica ens agrada molt utilitzar la creativitat per fer qualsevol cosa durant el dia a dia.

Per aquest motiu, la tenim molt present i ens aporta moltes eines per millorar un munt d’habilitats de tota mena.

A la llar d’infants, la creativitat és present i com passa en les altres etapes educatives, té una  gran importància perquè  ens ajuda a desenvolupar la imaginació.

Un exemple d’activitat creativa és la que vam fer amb diferents fruites on cada alumne va poder escollir, veure, olorar, tocar i tastar les fruites que més els hi va cridar l’atenció.

creativitat

Moltes d’aquestes fruites eren noves per a ells i elles, però també hi havia fruites que ja coneixien de casa o dels esmorzars que porten a l’escola.

Creativitat

Gràcies a aquesta activitat, han pogut desenvolupar tots els sentits, han sabut reconèixer alguns gustos i han descobert d’altres totalment nous per a ells i elles.

Creativitat

Una bona definició de creativitat és la que va fer l’escriptor Premi Nobel de Literatura i dramaturg George Bernard Shaw:

“La imaginació és el principi de la creació. Imagina el que desitgis, persegueix el que imagines i finalment, crea el que persegueixes”

I des de Nausica pensem que:

“La creativitat és la porta que ens condueix cap a la llibertat i la responsabilitat de l’escola és impulsar-la per a inspirar persones”

Creativitat al poder!!!