Nausica és propera i familiar…

Setembre ja ha arribat i l’escola Nausica torna a omplir-se de vida, de somriures i retrobaments. Nausica és propera i familiar.

Algunes famílies ja fa molts anys que viuen aquest primer dia, però n’hi ha d’altres que estan a punt de començar aquesta nova aventura.  Benvinguts!

Propera i familiar

L’aventura comença amb el període d’adaptació dels petits de la casa i a Nausica considerem molt important que les famílies pugueu ser partícips ja des del primer moment que entreu per la porta de l’escola.

Per molts infants serà la primera vegada que sortiran de l’entorn familiar per endinsar-se en un espai encara desconegut però que de mica en mica esdevindrà com una segona llar.

Propera i familiar

Durant aquests dies anirem trobant diferents emocions i reaccions tant per part de grans com de petits. Des de l’escola us acompanyem amb respecte, amabilitat i delicadesa oferint-vos allò que necessiteu. A Nausica validem les emocions i les tenim en compte.

Propera i familiar

Nausica és propera i familiar