L’escola Nausica és casa teva

L’escola Nausica és casa teva, teva i de la teva família; però a més, és casa nostra perquè així ho sentim.

Molts de nosaltres hem estat alumnes; per tant, tenim un vincle molt estret d’estima i pertinença.

Les persones que treballem a Nausica fem un centre acollidor i proper, on cada detall està pensat per crear un ambient familiar i càlid.

Escola acollidora

Ens distingim per la nostra filosofia educativa basada en l’acollida i la proximitat, establint un fort vincle entre els infants, les famílies i  l’escola.

Una de les peculiaritats que fa única a Nausica és el fet que molts dels seus treballadors som exalumnes; la directora, mestres, secretària, cuiners.…

Moltes i molts vam viure la nostra etapa escolar en aquestes mateixes aules i aquest fet fa que aportem un valor afegit inestimable.

El nostre coneixement profund dels valors de l’escola es reflecteix en la nostra manera de treballar, garantint una continuïtat i coherència en el projecte educatiu.

Escola familiar

Ambient proper i familiar

Cada dia ajudem a crear un ambient encara més proper i familiar, ja que compartim records i experiències similars amb els i les alumnes actuals, i no oblidem mai que vosaltres, alumnes, sou els veritables protagonistes.

Com que sou les estrelles, en acabar la vostra etapa educativa, sempre torneu a l’escola a visitar-nos perquè vau tenir una experiència agradable i enriquidora.

El nostre somriure és honest i real, i no només una mostra d’amabilitat, sinó una invitació a que us sentiu acollits i lliures perquè sempre cuidem i cuidarem de vosaltres.

La prioritat de l’escola Nausica és oferir-vos un tracte directe, proper i personal.

Tot el personal, docent i no docent, coneixem els vostres noms, les vostres veus i les vostres inquietuds i no deixem de treballar perquè la vostra escola sigui molt més que un lloc d’aprenentatge.

Escola familiar

Benvinguts i benvingudes, l’escola Nausica és casa teva!!!