Avaluació E.P. 6è – Competències Bàsiques

Els resultats generals de les proves de Competències del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya que l’alumnat de 6è de l’Escola Nausica ha obtingut respecte al curs 2020-2021 han estat molt bons.

El percentatge d’èxit ha estat del 100% en totes les matèries, menys en castellà que ha estat d’un 96%. Tenint en compte que els percentatges estan fets en base a la quantitat d’alumnes de la classe, en el cas de la nostra escola un 4% de diferència equival a 1 alumne. Això demostra l’èxit del projecte educatiu i del projecte pedagògic de l’escola. En totes les matèries: català, castellà, anglès, matemàtiques i coneixement del medi natural, cal apuntar que tots els resultats han estat per sobre de la mitjana de les Escoles de Catalunya i per sobre dels centres de la mateixa complexitat. Cal destacar que els resultats de la llengua anglesa estan per sobre de la mitjana de Catalunya en un 19%.

En el cas de les llengües, català, castellà i anglès els percentatges d’èxit es troben a la franja Alta. En el cas de matemàtiques i medi natural el percentatge més alt d’èxit està repartit entre la franja Mitja-alta i  Alta. Els seus resultats han estat excel·lents,  malgrat l’alumnat de 6è ha patit dos cursos difícils, un de confinament i aquest, encara que presencial amb limitacions degut a la Covid-19.

Com a escola estem molt orgullosos dels seus aprenentatges i progressos en aquesta situació desfavorable i estem molt contents d’haver-los pogut acompanyar en la seva educació durant tots aquests anys.
Enhorabona a les famílies i a tot l’equip docent, ja que ha estat al seu costat vetllant pel seu creixement personal i acadèmic.

Felicitats nenes i nens de 6è, gaudiu d’un estiu ben merescut!