Reunions informatives.

Benvolgudes famílies,

L’inici del curs 2021-2022 començarà el dilluns 13 de setembre i les reunions informatives seran al pati gran de l’escola amb la possibilitat també d’assistir online a través de la plataforma Zoom. En document adjunt teniu la informació per a cada curs.
Per accedir al calendari i al material necessari del curs podeu anar a la secció de notícies i documentació de Clickedu a partir del 20 de juliol.

Segons la situació actual de pandèmia i esperant la normativa o recomanacions de finals d’agost o principis de setembre que farà el Departament d’Educació juntament amb Salut, el pla d’obertura és el mateix que el setembre passat. On es mantenen les entrades i sortides esglaonades i els grups bombolla. Rebreu més informació doncs, abans d’iniciar el curs.

L’equip de mestres de l’escola Nausica us desitja unes bones vacances!