Despertant ments, transformant societats

A l’escola creiem fermament que l’educació té el poder de transformar el món.

L’educació és un instrument per adquirir coneixement; és una força de canvi social, la base mitjançant la qual podem inspirar, capacitar i guiar a les pròximes generacions.

El principi “La clau de l’educació és despertar i canviar el món” posa de manifest aquesta idea.

Despertar implica trencar amb el que està establert fins ara.

Implica anàlisi, perspectiva i comprensió per no només saber respondre a “què” i “com”, sinó també a “per què”.

Llar d'infants

Aprenent a qüestionar les falses creences i potenciant el pensament crític podem, en última instància, actuar en conseqüència.

Com a docents, treballem per aconseguir-ho i hem de proporcionar a l’alumnat les eines necessàries per afrontar els reptes del futur on juguen un paper molt important la creativitat i la innovació.

Les aules, doncs, han de passar a ser un espai segur on els i les alumnes se sentin lliures per explorar, experimentar, equivocar-se i qüestionar-se, on es fomenti l’empatia i la comprensió mútua.

Llum negra

La diversitat enriqueix el pensament i promou la inclusió, fet que ajuda a obrir la mirada del grup i descobrir nous punts de vista.

Cal afegir també que els valors de la justícia, la igualtat i la responsabilitat  han de ser-hi permanentment.

Despertant ments, transformant societats

Som conscients de la gran oportunitat que ens brinda l’educació i treballem per preparar una generació que no només entendrà el món, sinó que també el voldrà millorar.

Ens esforcem dia rere dia per despertar i capacitar les noves generacions, perquè siguin els i les agents de canvi que el nostre futur necessita.

Lectoescriptura

Treballem per formar-los com a ciutadans i ciutadanes crítiques, capaces de resoldre els reptes globals de forma creativa.

D’aquesta manera farem plegats del món un lloc millor: més just, amable, brillant, conscient, sostenible i esperançador per a tothom.