Escola de Barcelona

Escola Nausica és l’elecció excel·lent si busques escoles a Barcelona. Nausica és escola de Barcelona. La ciutat té més de 100 espais naturals i zones verdes sent els pulmons de la ciutat. Els parcs, jardins, etc. són un oasi enmig de tant formigó. Aquestes àrees de Barcelona estan molt presents en Escola Nausica, ja que formen part de les activitats que es realitzen en el dia a dia.

Escola Nausica és una institució amb 80 anys d’història que avalen el treball portat a terme per a professionals durant tots aquests anys a la ciutat condal.
Des de l’any 1941 és vetlla per la continuïtat del projecte educatiu de l’escola. Donem molta importància al projecte pedagògic. Es basa a desenvolupar les capacitats de treball i competències dels alumnes amb un ventall de metodologies adaptades a l’etapa de l’alumnat mitjançant l’educació creativa i el treball cooperatiu.
Incorporem tots els aspectes per a una educació integral amb diversitat de metodologies per oferir l’educació necessària a tots els nostres alumnes.

Inspirem persones, és la filosofia educativa basada en l’aprenentatge vivencial i inclusiu. Comptem amb un gran equip de professors compromès amb la seva labor, amb el projecte, amb l’alumnat i amb tots els avantatges que aporta ser una escola d’una sola línia.

També hi oferim diversos serveis complets i integrats per atendre a les necessitats i la diversitat de les nostres famílies:

• Menjador
  • Permanències
  • Servei psicopedagògic
  • Atenció médica
  • Activitats Extraescolars
  • Casal d’estiu

Escola Nausica és escola de Barcelona.