JUGUES? VINE A NAUSICA!

Jugues?

JUGUES? VINE A NAUSICA!

26 de novembre 2022

Us ve de gust un matí de jocs ? Doncs som-hi:

Els mestres de l’escola  hem dissenyat i durem a terme  un matí de jocs obert al barri, on tots  els infants i les seves famílies sereu  benvinguts. L’activitat serà una jornada de jocs pensada per a infants d’1 a 12 anys on acompanyats de les seves famílies podran conèixer el nostre projecte educatiu i passar una bona estona gaudint del joc.

Si veniu què trobareu?

Diferents espais per on cada infant, amb el guiatge i assessorament dels mestres de l’escola, tindreu l’oportunitat de jugar al joc escollit.

L’escola la dividirem en tres zones de joc de manera que trobareu:

• Un espai principal per a infants d’1 a 4 anys, amb joc simbòlic, de construcció….
  • I dos espais més pensats per a infants de 5 a 12 anys  amb diferents tipus de jocs de taula.

Jugues?

Recordeu!!!

DATA: Dissabte 26/11/2022

HORARI: de 11h a 13h

ACTIVITAT GRATUÏTA

LLOC: Escola Nausica, c/Muntaner 309 (Sant Gervasi – Galvany)

Vine a Nausica!

Cal que conegueu una de les millors escoles de Barcelona. Vine a jugar amb els vostres fills i filles i veureu que som una escola amb una manera especial i diferent d’entendre l’educació i la persona. Nausica és una escola familiar, d’una línia i un centre educatiu concertat molt ben comunicat amb tota la ciutat.

Us esperem amb els braços oberts!!!
Junts fem camí, junts fem Nausica,  juguem?